بهترین هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک یکی از هتل های 3 ستاره منطقه لارا است که در فاصله 6 کیلومتریبلیط آنتالیا خرداد 97 از مرکز شهر و 15 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا ساحل کمتر از یک کیلومتر می باشد. هتل آتان پارک دارای یک ساختمان سهبلیط آنتالیا اردیبهشت 97 طبقه و 51 اتاق با امکانات تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی می باشد. رستوران هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است و منویی کامل از غذاهای ترکی و مدیترانه ایبلیط آنتالیا بهار 97 را برای شما مهمانان گرامی تور آنتالیا سرو می نماید. استخر روباز هتل در محوطه آن قرار دارد که در تمام فصول سال و رایگان می توانید از آن استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان بهبلیط آنتالیا تابستان 97 کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری و صندلی های حمام آفتاب اشارهبلیط آنتالیا فروردین 97 کرد.

هتل آتان پارک آنتالیا 

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا


هتل لابادا آنتالیا

هتل لابادا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که در کناربلیط آنتالیا خرداد 97 یک ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 52 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر 66 کیلومتر است. ساختمان هتل به بلیط آنتالیا فروردین 97صورت نیم دایره بنا شده است و دارای 4 طبقه می باشد که 391 اتاق در آن وجود دارند. این اتاق ها از نوع استاندارد، دلوکس، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکاناتبلیط آنتالیا بهار 97 بالکن، حمام، دستشویی، مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات و تهویه مطبوع هستند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی و دیگری غذاهایبلیط آنتالیا اردیبهشت 97 مدیترانه ای سرو می کند. استخر روباز هتل هرچهار فصل سال به صورت رایگان در دسترس شما مسافران تور آنتالیا می باشد. گروه سرگرمی هتل هرشب برنامه های نمایشی، سیرک و موسیقی و آواز زنده اجرا می کنند. نکته قابل ذکر این است که خدمات هتل به صورت UALL به شما عزیزان ارائه می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، ایروبیک، سینما، والیبال ساحلی، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ و ... اشاره بلیط آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل لابادا آنتالیا

هتل لابادا آنتالیا


هتل سندر آنتالیا

یکی از هتل های 4 ستاره مدرن در مرکز شهر آنتالیا هتل سندر است. بلیط آنتالیا فروردین 97این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص در خاص که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده مورد توجه مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل دارای 156 اتاق می باشد که از بلیط آنتالیا خرداد 97امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکن اختصاصی، مینی بار، گاو صندوق و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به حمتم ترکی و بخار،بلیط آنتالیا بهار 97 استخر سرباز، زمین بازی برای کودکان، صرافی و.... اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های این هتل نزدیکی آن به بازار های آنتالیا است .که مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی می توانند به بازار بروند و خرید کنند. هتل سندر اقامتبلیط آنتالیا تابستان 97 یاد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زیبا در کنار آب های آبی مدیترانه به مسافران و گردشگران ارائه بلیط آنتالیا اردیبهشت 97می دهد.

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر آنتالیا


هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر این شهر قراربلیط آنتالیا فروردین 97 دارد. هتل در فاصله 60 کیلومتری فرودگاه و 46 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار دارد. در کنار هتل یک ساحل اختصاصی شنی ، سنگریزه ای قرار گرفته است که خاص مهمانان هتل می باشد. این هتل سرویسبلیط آنتالیا اردیبهشت 97 دهی خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. در این هتل 309 اتاق و سوئیت وجود دارد که دارای امکانات مینی بار،بلیط آنتالیا بهار 97 تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن، حمام با دوش و سشوار و تلفن وجود هستند. در هتل گرند هابر یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و شش کافی شاپ وجود دارند. در هتل گرند هابر هر شب برنامه هایی مانند نمایش های متنوع و جذاب، شعبده بازی و موسیقی زنده اجرا می شود. در کنار استخرهای روباز این هتل سرسره های آبی نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از بلیط آنتالیا تابستان 97دیگر امکانات هتل می توان به ماساژ ، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، زمین بازی، باشگاه کودکان و ... اشاره بلیط آنتالیا خرداد 97کرد.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا





:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: